Παρασκευή 14 Ιανουαρίου 2011

Γκάφα ολκής της ΕΛΑΣ.Συνέλαβαν στέλεχος του ΣΥΝ και της δημοτικής παράταξης "ΣΤΑΣΗ ΒΥΡΩΝΑ"

Ενας από τους προσαχθέντες κατά τη διάρκεια της επιχείρησης της αντιτρομοκρατικής στο Βύρωνα ήταν ο 28χρονος Δημοσθένης Παπαδάτος - Αναγνωστόπουλος, υποψήφιος διδάκτορας πολιτικής επιστήμης στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και στέλεχος του ΣΥΝ. Κρατήθηκε στη Ασφάλεια για δυο περίπου ώρες και στη συνέχεια αφέθηκε ελεύθερος. Ο κ. Παπαδάτος καταγγέλει την αστυνομία για άσκηση βίας και σκαιή αντιμετώπιση. Αξιωματικοί αποσαφήνιζαν ότι δεν είχε καμμιά με τους υπολοίπους προσαχθέντες και η προσαγωγή του έγινε από παρανόηση λόγω ομοιότητάς του με κάποιον από τους υπόπτους.
Οπως λέει ο κ. Παπαδάτος-Αναγνωστόπουλος στο «Βήμα»online, «λίγο μετά τις 4, βρέθηκα στη Φορμίωνος στο Βύρωνα. Ενας με πολιτικά μου προτασει περίστροφο, λέει ασφάλεια, και συγχρόνως βρίζει. Βλέπω ανθρώπους με κουκούλες να έρχονται προς τα πάνω μου. Αρχισα να φωνάζω βοήθεια γιατί ένιωθα ότι απειλούμαι. Νόμιζα ότι ήταν επίθεση από ακροδεξιούς. Επεσαν πάνω μου 3-5 άτομα για να με ακινητοποιήσουν. Οσο ήμουν κάτω, έλεγα το όνομά μου, ότι είμαι υποψήφιος διδάκτορας, ότι δουλεύω στο Ινστιτούτο Πουλατζά και ότι είμαι μέλος του ΣΥΝ. Τίποτα δεν τους σταμάταγε. Εφαγα ξύλο. Με έσπρωξαν σε ένα αμάξι, με έβριζαν με σκαιό τρόπο, μου έλεγαν θα μου κάνουν ένεση. Ενας είπε σε έναν άλλο ότι "φοβάται τους ακροδεξιούς η μ....α"».

Περιγράφει ότι έφτασε κάπου, που έμοιαζε σαν "σκοτεινό γκαράζ" και τον έβαλαν σε ασανσέρ. «Ακουσα να λένε, "πηγαίνετέ τον στον 12ο, στην αντιτρομοκρατική". Βρέθηκα σε ένα σκηνικό ναζιστικής τρομοκρατίας. Με ξεγύμνωσαν. Οταν έμεινα γυμνός μου έλεγαν να γυρίζω, να κοιτάω γυρω γύρω, δεν ξέρω γιατί. Μετά από ώρα, μου έδωσαν τα πράγματά μου. Με ρώταγαν για μια ταυτότητα που είχα βρει - σκόπευα να τη δώσω στη αστυνομία. Μετά με πήγαν στον 6ο όροφο. Εκεί υπέστην ένα άτυπο σεμινάριο από τον αστυνόμο που με ρώτησε: "αν κάποιος μπει στο σπίτι σου, σε κλέψει, τον πιάσεις επ΄αυτοφόρω και μετά κλαψουρίζει τι θα σκεφτόσουν;"....».

Ο κ. Αναγνωστόπουλος είναι πολιτικός επιστήμονας, είχε εκλεγεί στην Κεντρική Πολιτική Επιτροπή του ΣΥΝ αλλά είχε παραιτηθεί και είναι υπεύθυνος του πόρταλ Red Notebook (RNB). Αύριο, στις 11 το πρωΐ θα δοθεί συνέντευξη τύπου στα γραφεία του ΣΥΝ για την αστυνομική αυθαιρεσία σε βάρος του στελέχους του.

ΠΗΓΗ:tovima.gr
Διαβάστε περισσότερα: http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=32&artId=378073&dt=14/01/2011#ixzz1B0UAbI20

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου