Νέα ταλαιπωρία αναμένει από τη Δευτέρα το επιβατικό κοινό της Αθήνας, καθώς εργαζόμενοι στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς αποφάσισαν να συνεχίσουν τις κινητοποιήσεις τους, μετά από μια εβδομάδα διακοπής, χαρακτηρίζοντας προσχηματικό το διάλογο που εξήγγειλε το υπουργείο Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων επί του νομοσχεδίου για τις αστικές συγκοινωνίες που κατατέθηκε την Πέμπτη το βράδυ στη βουλή.
Έτσι, οι ηλεκτροδηγοί στο Μετρό και τον Ηλεκτρικό Σιδηρόδρομο, υλοποιώντας παλαιότερη απόφαση της Γενικής Συνέλευσης, εξήγγειλαν 24ωρη απεργία για την προσεχή Δευτέρα, γεγονός που σημαίνει ότι τα δύο αυτά δημοφιλή μέσα σταθερής τροχιάς που καθημερινά εξυπηρετούν πολλές εκατοντάδες χιλιάδες επιβάτες, θα μείνουν ακινητοποιημένα.
Αν στην απεργία αυτή προστεθεί και η 5ωρη στάση εργασίας, 11 το πρωί με 4 το απόγευμα, που έχουν εξαγγείλει οι εργαζόμενοι στα μπλε λεωφορεία, προκειμένου να πάρουν μέρος στη γενική συνέλευση, τότε τα πράγματα δυσκολεύουν ακόμη περισσότερο, καθώς οι άλλες εναλλακτικές λύσεις που υπάρχουν είναι τα τρόλεϊ, το τραμ και ο προαστιακός, αλλά και σε αυτά οι εργαζόμενοι δεν αποκλείεται να αποφασίσουν κινητοποιήσεις.
Οι ηλεκτροδηγοί του ΗΣΑΠ και του Μετρό, θα πραγματοποιήσουν τη Δευτέρα νέα Γενική Συνέλευση, προκειμένου να εξετάσουν την κατάσταση και να αποφασίσουν αν θα κλιμακώσουν τις κινητοποιήσεις τους.
Σε ανακοίνωσή τους, οι εργαζόμενοι στα δύο αυτά συγκεκριμένα μέσα κατηγορούν την κυβέρνηση ότι προσπαθεί να δημιουργήσει τετελεσμένα και πως ο πολυδιαφημιζόμενος διάλογος περιορίσθηκε σε δύο συναντήσεις χωρίς καμία από τις προτάσεις των εργαζομένων να έχει ενσωματωθεί στο σχέδιο νόμου που κατατέθηκε. Επίσης εκτιμούν ότι αν το σχέδιο νόμου ψηφισθεί ως έχει τότε το παρεχόμενο συγκοινωνιακό έργο θα είναι χειρότερο από το σημερινό, θα κοστίζει πολύ ακριβότερα στο επιβατικό κοινό και θα καταστρέψει ακόμα και τον σκληρό πυρήνα των δικαιωμάτων των εργαζομένων.
Έτσι, οι ηλεκτροδηγοί στο Μετρό και τον Ηλεκτρικό Σιδηρόδρομο, υλοποιώντας παλαιότερη απόφαση της Γενικής Συνέλευσης, εξήγγειλαν 24ωρη απεργία για την προσεχή Δευτέρα, γεγονός που σημαίνει ότι τα δύο αυτά δημοφιλή μέσα σταθερής τροχιάς που καθημερινά εξυπηρετούν πολλές εκατοντάδες χιλιάδες επιβάτες, θα μείνουν ακινητοποιημένα.
Αν στην απεργία αυτή προστεθεί και η 5ωρη στάση εργασίας, 11 το πρωί με 4 το απόγευμα, που έχουν εξαγγείλει οι εργαζόμενοι στα μπλε λεωφορεία, προκειμένου να πάρουν μέρος στη γενική συνέλευση, τότε τα πράγματα δυσκολεύουν ακόμη περισσότερο, καθώς οι άλλες εναλλακτικές λύσεις που υπάρχουν είναι τα τρόλεϊ, το τραμ και ο προαστιακός, αλλά και σε αυτά οι εργαζόμενοι δεν αποκλείεται να αποφασίσουν κινητοποιήσεις.
Οι ηλεκτροδηγοί του ΗΣΑΠ και του Μετρό, θα πραγματοποιήσουν τη Δευτέρα νέα Γενική Συνέλευση, προκειμένου να εξετάσουν την κατάσταση και να αποφασίσουν αν θα κλιμακώσουν τις κινητοποιήσεις τους.
Σε ανακοίνωσή τους, οι εργαζόμενοι στα δύο αυτά συγκεκριμένα μέσα κατηγορούν την κυβέρνηση ότι προσπαθεί να δημιουργήσει τετελεσμένα και πως ο πολυδιαφημιζόμενος διάλογος περιορίσθηκε σε δύο συναντήσεις χωρίς καμία από τις προτάσεις των εργαζομένων να έχει ενσωματωθεί στο σχέδιο νόμου που κατατέθηκε. Επίσης εκτιμούν ότι αν το σχέδιο νόμου ψηφισθεί ως έχει τότε το παρεχόμενο συγκοινωνιακό έργο θα είναι χειρότερο από το σημερινό, θα κοστίζει πολύ ακριβότερα στο επιβατικό κοινό και θα καταστρέψει ακόμα και τον σκληρό πυρήνα των δικαιωμάτων των εργαζομένων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου